dzisiaj jest sobota, 25 listopada 2017

Kliknij województwo, aby zobaczyć atrakcje.

Mapa atrakcji dolnośląskie kujawsko-pomorskie lubelskie lubuskie łódzkie małopolskie mazowieckie opolskie podkarpackie podlaskie pomorskie śląskie świętokrzyskie warmińsko-mazurskie wielkopolskie zachodniopomorskie

Kliknij województwo, aby zobaczyć wycieczki.

Mapa wycieczek dolnośląskie kujawsko-pomorskie lubelskie lubuskie łódzkie małopolskie mazowieckie opolskie podkarpackie podlaskie pomorskie śląskie świętokrzyskie warmińsko-mazurskie wielkopolskie zachodniopomorskie

Kliknij województwo, aby zobaczyć noclegi.

Mapa noclegów dolnośląskie kujawsko-pomorskie lubelskie lubuskie łódzkie małopolskie mazowieckie opolskie podkarpackie podlaskie pomorskie śląskie świętokrzyskie warmińsko-mazurskie wielkopolskie zachodniopomorskie
Booking.com

Sakwy rowerowe Crosso Dry 30 (Small) - wrażenia z użytkowania, opinia

2017-11-08 10:51

Crosso Dry 30 (Small) zacząłem używać kilka miesięcy po tym, jak otrzymałem swoje pierwsze Crosso Dry 60 (Big). Znałem już te sakwy bardzo dobrze, wiedziałem czego się po nich spodziewać - nieprzemakalności, prostoty i pewnego trzymania na bagażniku.

Budowa i wykonanie

Sakwy to klaszyczny worek z rolowanym zamknięciem, z plastikowym usztywnieniem ścianek umieszczonym od strony wewnętrznej sakwy. Dzięki temu nie ma szans aby wkręciły się w szprychy czy jakąkolwiek ruchomą część roweru.

Rolowanie jest bardzo proste (wykonuję je z reguły 3 razy, a następnie spinam klamrami) i skuteczne - nie zdarzyło mi się ani razu aby puściły wodę - a ulewy złapały nas już kilkakrotnie. Liczbą rolowań możemy także regulować ich pojemność a dzięki zapięciu, które tworzy ucho można je bardzo łatwo przenosić. Minimalizuje to także ilość części, które mogą ulec awarii.

W sakwach zastosowany jest prosty i skuteczny system mocowania na hakach (system nośny Crosso) - opisywałem go już w artykule o Crosso Dry 60. Dzięki niemu mocowanie sakw jest szybkie i pewne. Moje bagażniki to Sport Arsenal (kupowałem je jeszcze zanim stwierdziłem, że sprzęt należy kompletować w miarę możliwości z produktów jednego producenta - ze względu na kompatybilność), ale nie było problemu z ich zamontowaniem. Trzymają się bagażnika doskonale! Ponieważ haki niszczą bagażnik (widać na jednym ze zdjęć w galerii) producent dodaje do nich od jakiegoś czasu plastikowe osłonki. Niestety szybko się zużywają - szczególnie gdy mamy ciężki bagaż i jeździmy po wertepach (np. po drodze typu tarka). Moim zdaniem lepsze by było - podklejanie haków gumą (o ile coś takiego da się wykonać aby było to trwałe podklejenie) lub haki systemu nośnego otoczyć gumą termokurczliwą - sądzę, że nie powinno być wtedy problemu z kompatybilnością z bagażnikami (rzecz rozchodzi się o różnej średnicy rurki z jakich są zrobione bagażniki).

Prosty i skuteczny system nośny sakw rowerowych Crosso.

Prosty i skuteczny system nośny sakw rowerowych Crosso.Prosty i skuteczny system nośny sakw rowerowych Crosso.

Prosty i skuteczny system nośny sakw rowerowych Crosso.

Sakwy są wykonane b. starannie, nie widać żadnych niedociągnięć na szwach czy zgrzewach - jedyna uwaga, jaką mogę zasugerować producentowi umieszczenie na krawędziach plastikowego usztywnienia (góra i dół) szerokich plastikowych lub gumowych osłon lub zmniejszenie osłony o 0,5 cm z każdej ze stron. Jaki cel? Minimalizacja działania cienkich krawędzi na materiał sakw i wydłużenie ich trwałości.

Użytkowanie

Sakwy najczęściej montuję na przedni bagażnik, czasami tylko używam ich na tylnym bagażniku. Najczęściej umieszczam w nich odzież, a dla odróżnienia i uniknięcia nerwowego szukania właściwej sakwy oznaczam je kolorowymi wstążeczkami. Dzięki temu doskonale wiem, że sakwa ze złotą wstążeczką zawiera ubrania Amelki, ta z krukiem moje itp.

Bardzo fajnie sprawdzała się także podczas spływu kajakowego Rospudą. Umieściłem tam wszystkie niezbędne i co nie powinno zostać zamoczone w razie deszczu czy nieprzewidzianej sytuacji (np. wywrotka).

Sakwy rowerowe Crosso w trakcie wyprawy rowerowej z dziećmi w podlaskim - 90 % spotkanych rowerzystów miało właśnie sakwy Crosso :)

Uwaga:

promocja na zakup sakw Crosso 60 L DRY oraz Crosso 30 L Dry - napisz mail na sebastian@dzieciakiwplecaki.pl lub zadzwoń: 573-195-468

Cena za komplet Dry w wersji 60 L - 205 zł, Dry w wersji 30 L - 185 zł + koszt przesyłki 15 zł lub odbiór osobisty w Warszawie (Ursynów) bezpłatny! Wysyłka w 1-2 dni robocze. Dostępne także inne modele sakw i worów Crosso a także bagażniki.

Jeśli chcecie sprawdzić osobiście, jak sakwy Sport Arsenal, Crosso oraz Ortlieb sprawują się w trakcie wycieczek rowerowych, zapraszamy do naszego Centrum Testów działającego przy naszym sklepie w Warszawie - napiszcie wiadomość na adres sklep@dzieciakiwplecaki.pl. Pierwsze 2 dni testowania gratis przy zakupie dowolnych sakw w naszym Sklepie :)

Komentarze

Zalogowani użytkownicy nie muszą wpisywać kodu bezpieczeństwa. Zarejestruj się teraz lub zaloguj się jeśli masz już konto.