dzisiaj jest środa, 21 listopada 2018
Booking.com

Kliknij województwo, aby zobaczyć atrakcje.

Mapa atrakcji dolnośląskie kujawsko-pomorskie lubelskie lubuskie łódzkie małopolskie mazowieckie opolskie podkarpackie podlaskie pomorskie śląskie świętokrzyskie warmińsko-mazurskie wielkopolskie zachodniopomorskie

Kliknij województwo, aby zobaczyć wycieczki.

Mapa wycieczek dolnośląskie kujawsko-pomorskie lubelskie lubuskie łódzkie małopolskie mazowieckie opolskie podkarpackie podlaskie pomorskie śląskie świętokrzyskie warmińsko-mazurskie wielkopolskie zachodniopomorskie

Kliknij województwo, aby zobaczyć noclegi.

Mapa noclegów dolnośląskie kujawsko-pomorskie lubelskie lubuskie łódzkie małopolskie mazowieckie opolskie podkarpackie podlaskie pomorskie śląskie świętokrzyskie warmińsko-mazurskie wielkopolskie zachodniopomorskie

Mocny akcent na rynku produktów żywnościowych dla sportowców. Amerykańska marka GU Energy już w Polsce!

2018-11-02 10:46

Aby podkreślić, jak cenioną i prestiżową marką jest GU - a właściwie GU Energy Labs - wystarczy wymienić nazwiska jej kilku wybranych ambasadorów. Twarzami marki są m.in. biegacze Zach Miller, Rob Krar, Tim Tollefson i Michael Wardian (dwaj ostatni związani również z marką Hoka One One), triathlonistka Miranda Carfrae czy kolarze Katie Clouse i Geoff Kabush. To absolutne ikony swoich dyscyplin, niezwykle cenione również poza ich kręgiem. Jeśli chodzi o nasz kraj, ambasadorką GU Energy została właśnie reprezentantka Polski w biegach górskich i specjalistka w dziedzinie skyrunningu - Natalia Tomasiak.

GU - a właściwie GU Energy Labs - to marka z ponad 20 - letnim doświadczeniem w branży. Powstała ona w 1994 roku, a założycielem i twórcą jej pierwszych produktów jest biofizyk z University of California w amerykańskim Berkeley - Bill Vaughan. Przez niemal ćwierć wieku brand przeszedł długą drogą, od małej lokalnej firmy, po status jednego z liderów na światowym rynku suplementów i produktów żywnościowych dla sportowców, obecnego w 48 krajach na świecie. Kluczem do rozwoju GU jest duży nacisk na innowacje i finansowanie badań laboratoryjnych, jak również ciągłe testowanie produktów w terenie, celem możliwie najlepszej optymalizacji ich składników. Ważne ogniwa kadry GU Energy Labs stanowią nie tylko zarządzający menadżerowie, ale również pracownicy naukowi, eksperci od żywienia, dietetycy, wreszcie czynni sportowcy. Łączy ich wspólna pasja i przekonanie do hasła GU FOR IT (#guforit), o którym mówią, iż jest częścią tożsamości marki. Kluczem do sukcesu okazało się tu jednak nie tylko doskonalenie istniejących produktów, ale i ciągłe poszerzania oferty, również o produkty wykraczające poza żele energetyczne. Dzięki temu w portfolio GU znajdziemy m.in. napoje izotoniczne z węglowodanami, tabletki nawadniające, suplementy w kapsułkach, wafle energetyczne żelki czy gumy.

Produkty GU tworzone są z głównie z myślą o biegaczach długodystansowych, ale stosują je również praktycy innych dyscyplin, w których podstawę stanowi intensywny wysiłek fizyczny. Mowa tu m.in. o wspinaczach górskich, kolarzach, pływakach czy - naturalną koleją rzeczy - zawodnikach uprawiających triathlon. Cechą charakterystyczną produktów GU jest duża zawartość aminokwasów rozgałęzionych oraz elektrolitów, głównie sodu i potasu. Oferta producenta dzielona jest na trzy zasadnicze kategorie: ENERGY (żele, wafle energetyczne, gumy), HYDRATION (napoje energetyczne, tabletki nawadniające, kapsułki z elektrolitami) oraz RECOVERY (napoje regeneracyjne, kapsułki BCAA).

Jak zostało wspomniane, głównym produktem GU są żele energetyczne, dostarczające 100 kcal w 30 gramach substancji. Dostępne są one w wielu smakach, począwszy od klasycznych owoców leśnych, truskawki i banana, aż do słonego karmelu czy solonego arbuza. Z myślą o wyczynowych sportowcach w 2008 roku wprowadzono na rynek linię produktów Roctane Ultra Endurance. Posiadają one trzykrotnie zwiększoną zawartość aminokwasów rozgałęzionych, dostarczając tym samym znacznie więcej energii niż produkty z linii podstawowej. Jej zwolennicy mają do wyboru m.in. truskawkę, kiwi, wiśnię, limonkę, ale i … słoną czekoladę. Ciekawą alternatywą stanowi Stroopwafel - czyli dwa złączone wafle, przedzielone syropem w różnych wersjach smakowych (dostępnych w wersjach z glutenem i bez glutenu). Marka oferuje również napoje energetyczne i regeneracyjne w postaci proszku do rozpuszczenia w wodzie. Nabyć można je zarówno w opakowaniach zawierających jedną dawkę, jak i w wielkich słojach, które starczą na dłużej.

Warto zaznaczyć iż zarządzający GU Energy Labs chętnie wychodzą naprzeciw oczekiwaniom swoich miłośników, jak i ludzi, którzy dotychczas nie mieli styczności z marką, ale stanowią jej grupę docelową. GU regularnie pojawia się w roli sponsora bądź wystawcy na imprezach triathlonowych, biegowych i pływackich, ponadto sponsoruje czołowych sportowców z różnych dyscyplin. Nazwiska zawodników wymienionych powyżej są tego najlepszym potwierdzeniem.

O producencie

GU ENERGY - amerykański producent produktów żywnościowych dla sportowców, z ponad 20 - letnim doświadczeniem na rynku suplementów diety. Produkty GU tworzone są z głównie z myślą o biegaczach, ale stosują je również praktycy innych dyscyplin, w których podstawę stanowi długotrwały i intensywny wysiłek fizyczny. Cechą charakterystyczną produktów GU jest duża zawartość aminokwasów rozgałęzionych oraz elektrolitów, głównie sodu i potasu. Rdzeń asortymentu stanowią żele energetyczne, dostępne w wielu odmianach i smakach. Ponadto w ofercie GU znajdują się m.in. napoje izotoniczne z węglowodanami, tabletki nawadniające, suplementy w kapsułkach, wafle energetyczne czy żelki. Marka GU Energy dostępna jest aktualnie w 48 krajach na całym świecie, w tym - od 2018 roku - również w Polsce. Jej wyłącznym, krajowym dystrybutorem jest krakowska firma Raven Sp. J.

Więcej informacji na https://guenergy.com

Komentarze

Zalogowani użytkownicy nie muszą wpisywać kodu bezpieczeństwa. Zarejestruj się teraz lub zaloguj się jeśli masz już konto.