dzisiaj jest czwartek, 18 kwietnia 2024

województwo pomorskie

zmień:
pomorskie

Województwo pomorskie to w okresie wakacyjnym najbardziej popularne rejony wśród turystów. Odwiedzając Trójmiasto warto stanąć za sterami „Daru Pomorza”, odbyć rejs po porcie gdyńskim, przespacerować się po sopockim molo i pokłonić się Neptunowi na gdańskiej starówce. Nie mniej ciekawe są również okolice Trójmiasta oferujące szerokie piaszczyste plaże i gwar nadmorskich kurortów. Miłośnikom ciszy i spokoju polecamy Kaszuby z malowniczymi jeziorami polodowcowymi, sztucznymi zalewami, rzekami dla amatorów kajakarstwa i leśnymi drogami dla rowerzystów. Dzieci będą zachwycone po wizycie w skansenie kaszubskim we Wdzydzach, gdzie dom stanął na głowie oraz w manufakturze garncarstwa rodu Neclów w Chmielnie, gdzie własnoręcznie ulepią kubek z gliny.

Wycieczki

Noclegi

• Pensjonat Wojciech Władysławowo – rodzinne wakacje z atrakcjami!

Pensjonat Wojciech Władysławowo – rodzinne wakacje z atrakcjami!0

Jeśli poszukujecie sprawdzonego miejsca na rodzinny wypoczynek nad morzem, powinniście koniecznie sprawdzić ofertę Pensjonatu Wojciech we Władysławowie. To kameralny, rodzinny obiekt, którego cała oferta przygotowana jest z myślą o rodzinach z dziećmi.

2018-11-01 17:15

miejscowość:Władysławowo

• Willa Pod Lasem - agroturystyka nad morzem

Willa Pod Lasem - agroturystyka nad morzem0

Do Willi Pod Lasem trafiliśmy w 2018 r. szukając miejsca na spędzenie wakacji nad morzem z naszymi dziećmi. To przytulny pensjonat i domek letniskowy. Położone nad morzem nieopodal aromatycznego lasu sosnowego w Jastrzębiej Górze i w odległości ok. 950 m od plaż Bałtyku. Naszym zdaniem to doskonałe miejsce dla rodzin z dziećmi - w trakcie naszego pobytu było tam 7 rodzin z dziećmi! Jeśli chcielibyśmy gdzieś wrócić nad morze, to właśnie tam!

2018-09-09 00:43

miejscowość:Tupadły

• Rodzinne wczasy nad morzem w Primavera Jastrzębia Góra

Rodzinne wczasy nad morzem w Primavera Jastrzębia Góra1

Planujesz spędzić rodzinne wakacje nad morzem? Poszukujesz hotelu przyjaznego dzieciom? Cenisz komfort i wysoką jakość obsługi? Polecamy wybór Primavera Jastrzębia Góra – miejsca położonego 100 metrów od piaszczystej bałtyckiej plaży, które w pełni wychodzi naprzeciw oczekiwaniom zarówno rodziców jak i dzieci.

2018-05-25 11:39

• Wspaniałe wakacje w Columbusie

Wspaniałe wakacje w Columbusie0

Columbus położony jest w Rowach - najmniejszym porcie na Wybrzeżu, bezpośrednio przy wejściu na piaszczystą, bałtycką plażę, pośród wiecznie zielonego, sosnowego lasu - to oaza ciszy i spokoju.

2017-02-13 14:24

miejscowość:Rowy

• Hotel Kozi Gród**** niedaleko Gdańska

Hotel Kozi Gród**** niedaleko Gdańska0

Jeśli chcesz spędzić czas w hotelu z krytym basenem, kręgielnią i kortem tenisowym, otoczonym lasami, zlokalizowanym w pobliżu wielu turystycznych atrakcji, to zapraszamy do Koziego Grodu

2017-02-12 12:08

miejscowość:Pomlewo k/Gdańska

• Hotel La Siesta - wakacje z dziećmi nad morzem

Hotel La Siesta - wakacje z dziećmi nad morzem0

Do dyspozycji naszych Gości oddajemy 36 komfortowych pokoi. Każdy pokój jest przytulnie urządzony oraz wyposażony w telewizor, lodówkę, suszarkę do włosów, akcesoria plażowe i gniazdo internetowe oraz sieć WI-Fi. Oprócz kompleksowego wyposażenia, oferujemy również profesjonalną obsługę, która sprawi, że noclegi w Jastrzębiej Górze okażą się najlepszym rozwiązaniem dla każdego.

2017-01-04 14:43

• Dom Turysty w Brusach

Dom Turysty w Brusach0

Do Domu Turysty w Brusach trafiliśmy wraz z rowerową grupą znajomych, w sumie było nas 5 rodzin, 11 dzieci w wieku od 3 mies. do 5 lat, dzięki czemu dzieci wspaniale się czuły w obiekcie. Spędziliśmy tam jeden z długich majowych weekendów 2016 r. Jest to doskonała baza wypadowa na trasy Kaszubskiej Marszruty. I my polecamy odwiedzać to miejsc w gronie znajomych i przyjaciół :)

2016-06-06 09:50

miejscowość:Brusy

• Agroturystyka Kaszuby

Agroturystyka Kaszuby1

Mam swoje ulubione gospodarstwo agroturystyczne, gdzie zawsze zabieram dzieciaki. W Rokitach możemy spokojnie wypocząć, dzieci mają mnóstwo atrakcji: trampoliny, basen, boisko, plac zabaw. My również się tam świetnie bawimy, przy ognisku bądź nad jeziorem. Niebywała atrakcją jest mini zoo stworzone przez właścicieli. Serdecznie polecam :-)

2016-04-05 23:06

miejscowość:Rokity

• Zagroda Dębki - domki nad morzem dla rodzin z dziećmi

Zagroda Dębki - domki nad morzem dla rodzin z dziećmi0

Do Zagrody Dębki trafiliśmy dzięki znajomym, którzy wybierali się nad Bałtyk w tym samym okresie, co my i zarezerwowali jeden domek kilka dni wcześniej. Postanowiliśmy, że także i my spędzimy nasze rodzinne wakacje w Dębkach. Zachwyciliśmy się tym miejscem - czystością, wyposażeniem, każdym detalem. Rodzinie z 2 małych dzieci niczego nam nie brakowało. Całości dopełniał fakt, że byliśmy w Dębkach po sezonie (wynajem był dzięki temu znacznie tańszy niż w sezonie), kiedy nie było tłumów, na plaży mogliśmy wybrać dla siebie dowolne miejsce do budowania zamków z piasku, spacerować i biegać dowoli, a rano pójść kupić świeżą rybę od rybaków.

2016-01-28 22:42

miejscowość:Dębki

dostepność noclegu:maj-wrzesień

• Wakacje z dziećmi w Jastrzębiej Górze

Wakacje z dziećmi w Jastrzębiej Górze0

Last Minute: Rezerwuj ostatnie miejsca w sierpniu , korzystaj z naszych rabatów i promocji , więcej na www.

2013-06-20 22:18

miejscowość:Jastrzębia Góra

dostepność noclegu:od kwietnia do października